Promenad i skuggan...

2010-07-20, 19:52:35 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag går vi promenad i skuggan. Katrina tycker om att gå promenader. Kommer oftast direkt när jag tar fram kopplet. Hon blir tryggare i omgivningarna för varje dag och jag tror att jag kan ta med henne på de flesta ställen nu. Jag tror dock att stadspromenad får vänta ett tag. Måste köpa avmaskningsmedel så att jag har det hemma. Det blir avmaskning om en vecka. Glömde att väga henne hos veterinären. Jag får ta henne i famnen och ställa mig på på vågen. Så får vi en aktuell vikt på matte också. Bevare mig väl...
Andra hundar är fortfarande inte kul. Vi ska bjuda in till hundpromenad med någon snälling någon dag här.

Annika B

Roligt att allt verkar gå bra och att ni har funnit varandra du och den lilla iriskan. Ha en fortsatt skön semester! Många varma hälsningar



2010-07-21, 13:14:49



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?