En bra måndag...

2010-11-08, 20:43:06 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag har det varit en bra måndag trots allt som vi går igenom nu i denna familjen. Toppenbra föreläsning har jag varit på och trevliga människor har jag mött. TACK! Katrina har varit hos mormor som vanligt idag. Den lilla skönheten åt, under några obevakade minuter, upp alla träknapparna i mormors kofta. Koftan låg på sängen där Katrina låg. Mormor pratade i telefonen en stund och vips... Knapparna låg på överkastet söndertuggade. Jag tror inte att hon fick i sig så mycket av knapparna. När jag hämtade henne var hon glad och kelen. En liten sväng upp till sjukhuset ville jag göra i kväll så lilla K fick en grisknorr att ägna sig åt en stund. Kallt som bara den har det varit idag. Det var visst snö på gång. Nu ska vi ut en sista runda innan läggdags. Det lär gå undan om jag känner den lilla damen rätt. Temperaturen är inte i Katrinas smak.

Grisknorr är gott...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?