Gos...

2010-11-15, 20:37:48 / Kategori: Vardagar med Katrina
Det har varit en lång dag hos mormor och morfar idag. Men det går ingen nöd på Katrina som låg i sängen och gosade med mormor när jag kom för att hämta henne. Mormor skröt med Katrina som är så duktig när de är ute på promenad tillsammans. Hon trivs på dagis lilla skatten. Inga tvivel råder om detta. Satt ner en stund och pratade lite om dagen. Vill hon följa med hem nu började jag undra efter en stund. Det såg minsann inte ut så där hon låg på soffan med benen i luften lilla hjärtat. Men det ville hon. När jag började röra mig mot ytterdörren kom hon springande, som skjuten ur en kanon, mot mig och hoppade upp på mig så glad över attt vi skulle gå hem. Skönt! Jag behöver inte tvivla på att hon trivs rätt bra med sin matte också den lilla långnosen.

Mys med mormor...


Gos...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?