Hemlängtan...

2010-11-18, 18:27:12 / Kategori: Vardagar med Katrina
Hon sov ju så gott hos mormor och morfar igår kväll så hon fick ligga kvar för natten. Matte hade ju "förlupit hemmet" för en kväll. Ställde klockan på sju och tänkte; sovmorgon, va skönt! Katrina vaknade fyra hos mormor och morfar som gick ut med henne och sedan började hon gråta(yla). Det stämde inte alls för henne detta. Det är OK att somna borta men att inte vakna hemma var inte bra. Mormor tog hem henne hit och väckte mig vid fem. Lilla gumman , hon blev så glad. I det läget har jag glömt bort att jag var rätt nöjd med sovmorgon. Sen började stora "mattracet" här och nya leksaken hittade hon direkt. Den blev snabbt populär. Vi somnade om sen och allt var precis som Katrina tycker att det ska vara. Dagen i dag har hon varit på dagis som vanligt utan bekymmer men hon tycker om när jag kommer. Dagens höjdpunkt numera är att bli välkomnad av en lycklig och kelen Katrina. Nu är vi hemma och det är ändå bäst.

Kul med nya pipisen...

Camilla

Borta bra men hemma bäst =D Finaste Katrina vilka underbara männsikor hon har i sitt liv!



2010-11-18, 19:13:38 URL: http://livetmedlurcher.blogspot.com



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?