Lördagspromenad...

2010-11-13, 14:03:16 / Kategori: Vardagar med Katrina
Det är ju så mörkt i veckorna när jag kommer hem så det blir ju bara ordentliga promenader på helgen. Vi har nu varit ute på en tvåtimmarspromenad på Västra Mark där vi också hann med en glädjerunda på fotbollsplanen. Vi övade också lite inkallning. Hon lyssnar väldigt bra även mitt i ett språng. Hon har koll på mig även under rusningen. Hon är också lite retfull när hon rusar förbi mig i full galopp. Kom och ta mig om du kan...!Jag är så glad över att hon inte verkar ha några bekymmer efter tåfrakturen.
Nu sover hon här efter promenaden. Snart ska vi bege oss ut på en ny runda ut till Saltö. Undrar vad det bjuds på där för gott... 

Vila i gräset efter glädjerusning...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?