Mormors dag...

2010-11-12, 22:29:00 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina har varit med mormor och morfar och handlat idag. Mormor har födelsedag idag så ett litet, litet kalas skulle förberedas. Själv skyndade jag till mormor efter en rörig fredagseftermiddag på jobbet. Kalaset har vi nu avverkat. För Katrinas del innebar det soffläge alldeles bredvid oss som satt vid bordet och åt tårta. Hon deltog på sitt sätt avslappnat med benen i luften. Det var ett trevligt kalas trots allt som är just nu. Lilla K blev glad som en lärka när vi kom hem här. Som det brukar vara alltså. Borta bra men hemma bäst. Nu är det helg. Jag gäspar stort här nu och ser fram emot sovmorgon i morgon. Någon liten mörk fyrbent figur snarkar redan inne i sängen...

Grattis till lilla mormor...



Camilla

Här är det också läggdags och jag har också en svart prinsessa som värmer upp sängen åt mig och som väntar på att matte ska göra henne sällskap. De är helt underbara <3



2010-11-12, 22:58:50 URL: http://livetmedlurcher.blogspot.com

Ann-Catrin

Grattis mormor på födelsedagen!



2010-11-12, 23:07:23 URL: http://kennelbrilaros.se

Anita

Våra kära Mickey o Ellen har snarkat sig igenom idol och lite annat utsträckta på rygg i soffhörnen, får tusan köpa större soffa så vi alla får plats ....



2010-11-12, 23:48:12



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?