Ny kompis...

2010-11-17, 22:50:59 / Kategori: Vardagar med Katrina
Ikväll har ja varit ute och ätit en god middag med trevliga kollegor. Katrina har varit hos mormor och morfar hela dagen och vid läggdags fick jag ett sms från mormor där det stod; "Kan hon inte få vara här i natt? Hon sover så gott!" Ja vad säger jag då? OK då! Jag får gilla läget och längta till i morgon. Då ska hon förresten få träffa en ny kompis. Lilla K har fått ett paket idag från Jämtland. Jag har en gammal god vän där som heter Lena som har skickat en ny pip-kompis till lilla Katrina. Gulligt! Tack Lena! Den nya figuren blir säkert uppskattad av lilla K som ju är ett stort fan av pipisar.

Ny kompis...

miriam

åh, va kul. En sån där anka gav jag Penny som första leksak när hon kom till oss. Hon älskade den så mkt att den slutade pipa till slut =P. ha ha



2010-11-29, 10:46:38



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?