Rädd på dagis...

2010-11-29, 19:28:40 / Kategori: Vardagar med Katrina
Mormor och morfar har ju, som jag nämnt tidigare, problem med värmen i huset där det bor. Idag har det varit gubbar i lägenheten och fryst elementen med någon teknik som jag inte riktigt begriper. Hur som helst hade de en tub av något slag som pyste och hade sig. Katrina blev så rädd för detta att hon blev alldeles stel av skräck. Hon gick in i matrummet och lade sig i ett hörn. När gubbarna hade gått kom hon mycket motvilligt in soffan. Hon tinade inte upp förrän det hade gått en lång stund. Ett par grannbarn i skolåldern kom in ett slag på besök. De satt hos Katrina och klappade och pratade med henne så efter en stund hade hon glömt detta hemska elände med "frystuben". Nu ska vi väl ändå tro att det är OK med värmen igen i mormors och morfars lägenhet. Katrina har fått utstå mycket där nu i höst med vattenläcka, avfuktare, hantverkare och så nu detta trauma idag. Hon härdas den lilla stjärnan. Nu ligger lilla långnos i kökssoffan och sover. Här är det lugn och ro...



Louise

Hej och kul att du hittat till mig :) Jag ser att du har en NNL hund :) Vi hade hand om en liten tjej ett tag innan hon flyttade permanent till sin matte i oslo.



2010-11-30, 08:25:44 URL: http://viomokka.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?