Regnet det bara öser ner...

2010-11-19, 17:11:02 / Kategori: Vardagar med Katrina
Nog är jag en ganska flexibel person om jag får säga det själv. Brukar som man säger, "gilla läget" i de flesta situationer åtminstone efter ett tag. Men...Vi har bytt leverantör av almanackor på jobbet och en sådan liten skitgrej kan ställa till det för den allra mest flexibla. Det är helt enkelt en dåligt upplagd almanacka jag har fått för nästa år. Har aldrig sett något liknande. Känner inte igen mig alls. Det som kan få mig att faktiskt bara acceptera och köra med denna är att det som framsida är en plastfcka som man kan fylla som man vill. Där kan jag ha en av mina favoritbilder på lilla K. Så jag vänjer mig säkert vid innehållet nu när jag dessutom kan ha en så fin framsida. Hon är med mig överallt...
Regnet öser ner i detta nu och det har gjort det i stort sett hela dagen. Sömntuteväder kan man kalla det. Här ligger det nu en kan jag säga. På kökssoffan. Hon vet inte än att matte är bortbjuden ikväll och att mormor och morfar träder in som sällskap ännu en kväll. Det är ingen måtta på utsvävningarna denna veckan. Men i morgon är det lördag och vi har två hela dagar då vi ska vara tillsammans och mysa. 

En favorit "my little irish princess"...





LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?