Snö?

2010-11-11, 20:57:35 / Kategori: Vardagar med Katrina
Pratade med Joel idag som berättade att hundarna hade varit ute och lekt i snön. I Gävle har de snö så där har hundarna det härligt. Lilleman Amos älskar snö sedan tidigare och den lilla Bell som var så liten i vintras får en ny upplevelse nu. Här har vi plusgrader och regn. Vad Katrina tycker om snö vet vi inte än. Det återstår att se alltså. Hon ligger nu under täcket i min säng den lilla fryskycklingen. Stora delar av dagen har hon tillbringat bredvid morfar i soffan. Hon är definitivt inget fan av dåligt väder. Nu ska vi ut på sista kvällsturen. Det brukar gå med en dos lock och pock för hon rusar inte till dörren direkt. Sen är det snabbt ut och ännu snabbare in igen. Jag undrar jag hur det blir med snön sen...

På med regnkappan... Kom nu Katrina!

Annette

hon e så fin i sin "promendjacka".



2010-11-12, 07:27:12

aktp

Ja visst är Katrina söt i sin regnkappa idag hade jag behövt en Katrina för att komma ut med sopor och kompost regnet slår mot rutorna och jag vill inte ut. Men jag glömde att berätta för Katrinas matte att en hund är beställd till våren av den familjen som skall bli föräldrar i vår. Vi har blivit reservplanen ifall de inte har möjlighet att ta emot en springerspanielvalp. Vad säger man hunden är människans bäste vän och min man säger så klart vi tar emot den lilla valpen när den kommer bara den är brun och vit som vår Bellman var. trevlig helg/aktp



2010-11-12, 08:58:52



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?