Bättre...

2010-11-24, 20:10:56 / Kategori: Vardagar med Katrina

I natt vände temperaturen mot minus och regnet övergick i snö. Vi var ute i natt på begäran från lilla K och då låg det ett litet snötäcke på marken. Detta var ju så kul så kul så Katrina tog riktiga små glädjeskutt i nattmörkret. Trots att det var mitt i natten måste jag säga att även jag nästan skuttade lite jag också. Det har varit ett j... skit med allt regn. På morgonen märkte jag att Katrina inte var lika orolig som tidgare. Magen har nu lugnat ner sig och har under dagen stabiliserats till normalläge. Skönt!
Morfar har idag varit på sjukhuset och påbörjat en behandling där som ska pågå ett tag. Nu håller vi alla tummar vi kan för framtiden och tänker att detta ska gå bra. I övrigt tar vi en dag i sänder och glädjs åt dagen som vi har idag. När morfar kom hem igen efter sjukhusbesöket möttes han av en överlycklig liten tjej som hoppade och tjöt av glädje. Mormor har aldrig sett henne så lycklig. Morfar är toppen och kärleken mellan Katrina och honom går inte att ta miste på.
Nu ska det bli ett nytt vintertäcke till lilla gumman. Svart bävernylon med rött fleecefoder och mellanfoder i ylle. Jag har genom min kära vän Lotta fått kontakt med Ragnhild som är en duktig sömmerska och vinthundsvän. Självklart blir det bild på bloggen sedan på det nya fina täcket.

Bättre idag...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?