Vila...

2010-11-14, 18:55:05 / Kategori: Vardagar med Katrina

Vi har vilat oss igenom dagen i stort sett. Det har ju ösregnat till och från så då känns det helt OK att ta tillfället i akt och bara softa. Vi låg länge på schäslongen och tittade på morgonprogrammet på TV. Lilla K ihopsnurrad på min arm. Mysigt! Bilden tog jag med mobilen för det var den jag hade intill mig. Bilden blev lite suddig men hon är så gullig så jag lägger ut den ändå. En tur i bilen till affären blev det dock på eftermiddagen. Lilla K har problem med att gå in i bilen. Jag lyfter henne in och hon gör sig stel som en pinne. Inne i bilen är det inga bekymmer. Det är momentet in där bak som är knepigt. Det är väl något gammalt trist minne som spökar. Efter bilturen fick hon ett grisöra. Det går alltid hem. Nu är det redan kväll. Nu väntar en ny orörd vecka...

Sov på min arm..




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?