Vinterkyla...

2010-11-30, 20:19:35 / Kategori: Vardagar med Katrina
Nu är det minsann vinter och riktigt bitande kyla i hela landet. Vi har nu åtta minusgrader och redan mycket snö. I Gävle där min älskade unge bor med fästmö och fyrbeningarna Amos och Bell är det väl ännu kallare och betydligt mera snö dessutom. Gävlegänget kommer snart hem. Nu kan jag börja nedräkningen på mitt datumljus som jag traditionsenligt har inhandlat idag. Jag längtar...
Lilla Bell som snart är ett år är väl i 60-kilosklassen nu skulle jag tro. Lilleman Amos som ju är min lilla plutte har ju sitt första hem här. Det ska bli spännande med mötet mellan honom och Katrina. Nu är ju detta lilla gummans hem. Hon vet ju inget om Lilleman hon... Vi får tänka ut något klokt och bra sätt att introducera dessa tre för varandra. Katrina är känslig för plötsliga stimmiga möten. Hon uppskattar inte dem som är för mycket på...Det får bli en promenad inledningsvis med Lilleman så presenterar vi den lilla stora lite senare tror jag. Det ska bli härligt att få pussa på dem båda två i alla fall. Nu får jag snart äntligen rå om alla fyra i många dagar. Här busar de i full frihet i snön. De lever ett härligt "studentliv" tillsammans med Joel och Emelie. Bilderna har Emelie tagit. Du kan se flera underbara snöbilder på hennes blogg här www.smellofnature.blogg.se

Lilleman Amos...


Bell...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?