Allt väl...

2010-10-19, 17:04:17 / Kategori: Vardagar med Katrina

Igår fick Katrina ligga kvar här hemma när jag gick till jobbet. Det är målare på dagis så Katrina blev hämtad av mormor och morfar först lite senare. När jag kom hem efter jobbet låg den lilla mörka skönheten och väntade i sin bädd. På köksbordet låg följande meddelande. - Vi var så glada när vi kom. Allt väl. Har fått mat 16:15. Har varit ute 2 tim. 10:00-12:00, em 30 min. Morfar skrev lappen. På telefon fick jag senare höra den lite mer mjuka informationen från mormor om hur gullig och fantastisk lilla K är. Nu åker jag bort ett par dagar i jobbet och Katrina följer dagis/nattis rutiner. Det är väl helt OK? Eller Hur?

Det finns mjuka ställen på dagis också!


emly

Ditt lilla paket kommer förmodligen idag eller imorgon! :)



Kramar, saknar er!



2010-10-20, 09:41:23 URL: http://smellofnature.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?