Amos och Bell i skogen...

2010-10-19, 13:38:57 / Kategori: Vardagar med Katrina
Det är alldeles för länge sedan vi träffades nu! Amos och lilla Bell! Lilleman Amos har kanske inte glömt sin matte när vi väl möts men han lever ju sitt liv i Gävle han. Jag saknar honom så och längtar alldeles fruktansvärt efter honom. Mattes lille skatt! Det var så hemskt att skiljas. Jag gråter när jag tänker på det. Och lilla Bell som ännu var ganska liten sist och nu är så stor. Yngst men störst! Jag minns hennes doft när jag sist nosade på henne. Den lilla beiga som hon kallas ibland. De kommer väl hem till jul i alla fall. Undrar hur mötet mellan dem och Lilla K ska bli. Då blir det trångt i kökssoffan och många nosar i leksakslådan. Jag längtar till dess...



Bild lånad av Emelie Håkansson

Joel

Klart att vi kommer hem till jul! Vi saknar dig så mycket! När vi kommer hem ska vi ha en lika mysig jul som vi haft alla tidigare år.

Det finns ingen bättre mamma än du och jag älskar dig så mycket/ Din Joel



2010-10-21, 08:53:54



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?