Ensam hemma...

2010-10-03, 20:18:19 / Kategori: Vardagar med Katrina

Vacker men blåsig söndag. Vi gick på långpromenad ett par timmar idag, Katrina och jag. Skönt men riktigt blåsigt. Lilla K är verkligen inte fan av blåst. Sedan Katrina blev en del av mitt liv har jag inte tränat någonting. Promenader med Katrina och cykling till och från jobbet naturligtvis men inget annat. Katrina tar all min lediga tid och jag har hittills inte velat lämna henne så mcket. Nu känner jag att det måste bli lite gympa igen så idag fick lilla K vara ensam här medan jag cyklade iväg till friskis för ett pass. Skönt! Nu får det bli ordning på träningen igen. Det är bra med träningsvila ibland men tre månader... Inte bra alls! Konditionen är inga problem men musklerna. Gode värld...Får nog skaffa ett gummiband och jobba med på hemmaplan och armhävningar kan man ju göra på kvällarna innan läggdags. Katrina var själaglad när jag kom hem. Glädjegalopp och kelen som bara den. Hon sprang runt här och busade en lång stund. Det känns härligt med hennes känsloyttringar. Hon släpper verkligen loss numera på alla sätt. Nu ligger hon här i kloss med mig på schäslongen. Hon sover och drömmer att hon springer. Benen går som trumpinnar. Det ser rätt kul ut. Men nu får hon stiga upp för vi ska ta en sista liten kvällsrunda innan nyheterna börjar.








LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?