Fröken galopp...

2010-10-30, 22:19:32 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag har det varit en bra ny lördag. Vi tog en rejäl runda efter det att förmiddagsbestyren var avklarade. Tre timmar var vi ute lilla K och jag och spatserade i höstsolen. Underbart med en riktig promenad i skogen. Det har ju rent ut sagt varit ett riktigt skitväder nu ett tag. Idag kunde vi kliva ut utan regnställ och fleecefiltar. Vi träffade en ilsken sugga i Vämöparken och getterna gjorde Katrina så upprörd så. Tur att det var ett stängsel emellan. Tån såg fin ut idag efter det att vi prövade att kuta lite igår. Vi hoppade in över stängslet på fotbollsplanen och Katrina fick löpa fritt så länge hon ville. Hon blev dock nöjd ganska snabbt. Hon gör några rusningar runt runt men vill helst vara med mig. Vi sprang och busade en stund och då inspireras hon till liter fler ryck. Det ser väldigt bra ut. Skönt att hon kan springa ingen utan bekymmer. Favoritsysselsättningen är att nosa på allt i skogen. Idag har vi tid att göra det. Solen skiner och det är härligt att få vara tillsammans. Min huvudvärk, som fanns där när jag vaknade, har släppt. Vi äter god middag och dricker vin Rolf och jag. Katrina får ett ben och sover sen bredvid oss på bädden vid matbordet. Jag förlorar i alfapet. Men det gör inget... 

Ilskna suggan...



Fröken galopp...



Nu springer hon igen...



Helst där matte går...



På väg mot grinden...



Det kommer någon...



Undrar vem?...






LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?