Höstmörker...

2010-10-06, 21:47:11 / Kategori: Vardagar med Katrina
Nu sänker sig höstmörkret över oss. Kvällspromenaderna blir mörkare och mörkare. Jag tycker att det är mysigt med hösten. Katrina verkar tycka att det är spännande att spana på kaniner i mörkret. Hon fokuserar på ett annat sätt såhär på kvällen.
Nästan varje dag träffar vi någon på våra promenader som är intresserad av och undrar vilken ras Katrina tillhör och hennes egenskaper. Många är imponerade över hennes exteriör och hennes välutvecklade muskler. När jag berättar att hon kommer från Irland och att jag har adopterat henne blir de allra flesta som regel ännu mer nyfikna. Jag passar på att sprida den information jag kan.
Idag testar vi nya selen. Den är både snygg, mjuk och  lättanvänd. Denna ska vi använda nu, främst på våra, skogspromenader. Selen kommer från Torshammarens textiltryck www.torshammarens.se 
 


Kaninspan i nya röda fina selen






LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?