Jobb, jobb...

2010-10-26, 18:39:47 / Kategori: Vardagar med Katrina
Ikväll måste jag jobba med en grej så det blir trist för Katrina som får ligga på kökssoffan och hålla mig sällskap medan jag skriver. Fast dagen har nog varit hyfsat händelserik då hon har lekt med morfar mest hela tiden. Det ligger fullt med leksaker huller om buller här hemma numera då det leks flitigt med allt. Amos and som kvackar är mycket upphetsande och bidrar till många rusningar här hemma. Ibland är jag lite rädd för att hon ska slå sig på någon kant nånstans. Vi har inte direkt några stora öppna ytor att kasa runt på här hemma. Men än så länge har hon klarat sig från smällar. Man kan förresten undra vilka smällar hon har råkat ut för i sitt liv. Hon är ju bara drygt tre år lilla Katrina men ett tufft liv har gett henne en del ärr på kroppen. Hon har flera hårlösa fläckar med tydliga spår av gamla skador. Lilla hjärtat...

Någon här ligger risigt till...


Den lilla svarta beanisen blir undersökt

Men den piper ju inte...

Joel

Men nu har hon en familj som verkligen är en social skyddsfaktor. Nu kan hon inte ha det bättre!! Vi längtar efter dig så mycket här i Gävle!! Puss Puss och var alltit rädd om dig.



2010-10-27, 09:40:12



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?