Möte med Molly...

2010-10-12, 20:20:45 / Kategori: Vardagar med Katrina

Så har vi då idag träffat lilla Mollly och hennes matte som vi har hört talas om på flera håll ända sedan i somras. Molly är en mycket söt, glad och livlig lurchertik som bor med sin familj alldeles i närheten av oss. Vi har samma promenadstråk men har hittiills inte mötts, Visst är det märkligt? Molly kom som sex-månaders valp från Irland till Sverige via NNL. Hon hade hittats tillsammans med sin syster som även hon kom till en svensk familj. Molly ville ju så gärna leka med Katrina och försökte på alla sätt få igång henne för lite bus. Men icke... Katrina blev överumplad av Mollys iver och sa ifrån att hon inte ville ha så omedelbar kontakt. Efter en stund kunde de hälsa lite grann. Katrina behöver tid vid nya kontakter. Jag tror att det bästa är att promenera ihop så brukar det ordna sig. Kanske kan vi träffas någon annan dag och ta en promenad. Efter mötet med Molly var Katrina väldigt uppspelt och ville  busa med mig på hemvägen och när vi kom hem rusade hon runt här som en yster kalv och härjade med leksakerna. I de lägena är jag aldrig redo med kameran kan jag säga men det är väldigt härligt att skåda de här små "frispelen".
Idag är förresten Katrina fotomodell med sina nya tassels i galleriet hos DafneDesign. www.dafnedesign.se


aktp

Jag och Katrina har ett gemensamt intresse tassels man kan ju även ha dem på handväskor och jag är ju ägare till ett antal väskor man kanske skulle matcha dem.Nu står väl katrina väl rustad inför modevintern hon har ett antal halsband och koppel m.m. Matte kanske skulle satsa på ett pat tassels på resväskan inför Norgeresan./aktp



2010-10-12, 21:30:46



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?