New tassels...

2010-10-05, 20:38:05 / Kategori: Vardagar med Katrina
Jag har beställt fina pärltofsar till Katrina. Dessa ska vi sätta i de fina halsbanden som hon nu har flera av. Det är tacksamt att pynta vinthundar. Många vinthundar får tjusiga halsband, fina tassels och snygga täcken. Lilla K är inget undantag. Det finns många kreativa tjejer (kanske även killar) som gör hur fina saker som helst till våra fyrbenta vänner. Katrinas tassels är tillverkade av Gabriella på DafneDesign som, bland annat, även gör hundhalsband. www.dafnedesign.se
Tasslarna är mycket fina och matchar lilla Katrinas halsband perfekt. Till helgen blir det fotografering med Katrina som modell med alla nya fina sakerna. Kanske blir det en liten stadsrunda också så att hon kan gå där och se mallig ut. Hur nu jag ska matcha detta är ju nästa fråga. Vi får se vad jag hittar på. Det blev lite mycket nu till lilla damen. Jag får väl nöja mig med att sola mig i glansen...

 Detta blir tjusigt det...

Lena Wik

Väldigt fint. Men är inte det tjejgrejer? Kan man pynta killar på det här sättet?

[email protected]



2010-10-05, 21:05:23

Ann-Catrin

Vad vore världen utan lite blingbling..:)



2010-10-05, 22:30:07 URL: http://kennelbrilaros.se

Annette

när Katrina nu blir så fin behöver inte du tänka på att matcha, alla kommer att titta på henne haha :)



2010-10-05, 23:08:34



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?