Puss min skatt...

2010-10-29, 20:22:33 / Kategori: Vardagar med Katrina

Nu sitter jag här på kanten av min schäslong... Katrina ligger utsträckt på densamma och ser ut att må gott. Vi har varit ute i mörkret på kvällspromenad. Katrina har kutat några varv på fotbollsplanen och det såg riktigt bra ut med tanke på hennes tåfraktur. Ska kollla i morgon hur tån mår. Ser det OK ut ska hon få springa en liten längre stund om hon vill.
Nu har vi en rländsk prinsessa till här i Karlskrona då lilla Judith nu äntligen har kommit hem tillsammans med sin matte och husse. Judith kom från Irland till Arlanda igår. Matte och husse stod och väntade förstås. Fick ett litet meddelande idag om att allt har gått väldigt bra och att lilla Judith verkar ha funnit sig tillrätta så långt. Det är så roligt detta. Lurcherflickan Judith är en riktig skönhet som nu har dragit en riktig högvinst och får det bästa hem man kan tänka sig. Nu får de vara tillsammans för alltid! Grattis säger vi härhemma och hoppas att vi får träffas snart.

Puss min skatt! Nu är det ny ledig helg...
.


Camilla

Så underbart med två sessor i samma stad! Här i stan finns det ett gäng NNL hundar också, har inte träffat alla men av 6 möjliga (mina inte inräknade) så har jag träffat 4 st =D



Välkommen hem Judith!



/Camilla



2010-10-29, 23:11:30 URL: http://www.livetmedlurcher.blogspot.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?