Samtal med mormor...

2010-10-07, 21:08:07 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina har varit kvar lite längre ikväll hos mormor och morfar då jag har varit på födelsedagfirande. Det går ingen nöd på Katrina säger mormor som också påstår att hon och Katrina har haft ett samtal idag om att Katrina kanske borde flytta hem till mormor och morfar för gott nu när hon trivs så bra. Detta är främst ett uttryck för mormors önskan och sagt med skämtsam ton. Det är ju märkligt säger jag. Från början fanns det ju en viss tveksamhet till hennes ankomst. Ja, ja säger morfar. Nu är hon ju här och då måste vi ju ta hand om henne. Då skrattar mormor för morfar pratar jämt om Katrina när hon inte är hos dom. De älskar lilla K så mycket som det bara är möjligt och det är tur det för i  nästa vecka och även veckan där på ska jag resa bort över natten vid ett par tillfällen. Då får de där tre rå om varandra flera dagar i sträck. 


Annette

det var en särskilt fin bild på Katrina i dag, tycker jag :)



2010-10-07, 23:09:41



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?