Soft vilodag...

2010-10-10, 20:59:34 / Kategori: Vardagar med Katrina
Oh, vad gott att kunna somna om efter tidiga morgonrundan. Efter lång frukost så har vi promenerat i det vackra söndagsvädret. Det har varit underbar höst hela helgen förresten. Fina bilder har vi tagit på Katrina och hennes nya saker. She is a real beuaty! Och allt klär ju en skönhet. 
Jag undrar om lilla K har fått nosa så mycket i sina dar. Det verkar som att hon har en del att ta igen. Hon älskar verkligen att gå runt och sniffa på allt ute i naturen. Vi prövade på att springa lite idag. Det ser bra ut. Hon verkar inte längre känna av den brutna tån. Jag kan inte se någon hälta alls i någon del av steget. Jag tänker linda tassen ett tag till för att stabilisera tån mot tassen och hon får vänta ytterligare en liten tid innan jag vågar låta henne springa fritt.

Här kommer ett litet galleri av bilder på de nya prylarna. Jag länkar till samtliga leverantörer.

Svart läderhalsband och läderkoppel från Hånsta sadelmakeri www.hundhalsband.dinstudio.se
Tassels från DafneDesign www.dafnedesign.se
Lila halsband, sele, täcke och matchande halsband från Torshammarens textiltryck www.torshammarens.se

Lila är läckert till Katrina. Halsband med matchande tassel.


Tjusiga läderhalsbandet med matchande tassel.


Fina regnbågstäcket i fleece med matchande halsband. Som en smäck...


Katrina trivs i smarta mjuka selen.





LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?