Tuff brud i snyggt fodral...

2010-10-04, 20:42:13 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina har idag fått sitt nya fleecetäcke. Nu kan hon gå omkring som en liten regnbåge här i höstmörkret. Det kommer andra bilder längre fram här på bloggen. Det var för mörkt för utomhusbilder ikväll. Hon fick ett matchande halsband också, en sele och ytterligare ett halsband med lila band. Allt satt som en smäck. Fina höstbilder kommer på allt till helgen tänker jag. Det hela har jag beställt från Torshammarens textiltryck. www.torshammarens.se Mycket välsydda, fina saker och trevligt bemötande från Yvonne vilket ju gör det hela extra skoj.
En stor svart fästing plockade jag för en stund sedan från magen på min lilla skatt. Hon har ju inte haft någon fästing sedan i juli innan hon fick sitt fästinghalsband. Trodde nästan att faran var över nu så halsbandet har åkt av. Men icke...Nu är den fula figuren borta i alla fall. Som tur är så verkade det som att den precis hade satt sig. 
I helgen passerade antal besökare på bloggen 1500. Antalet sidvisningar är väldigt många flera. Detta är så roligt! Att många av er bloggläsare även återkommer, många dagligen, är jag så glad över. Detta intresse kryddar min tillvaro och var egentligen inget jag förväntade mig när jag först började med denna "dagbok". Det är helt enkelt kul att blogga. 

Hon vrider här på huvudet så ni kan se halsbandet ordentligt. Visst ser det varmt och gosigt ut?
Både halsband och täcke passar perfekt och till och med bandaget matchar. 

Lena

Oj, vad tjusig hon är i sitt nya täcke och halsband.

Hon klär verkligen i starka klara färger lilla Katrina.



2010-10-05, 17:58:27 URL: http://www.komentar.se

Lena Wik

Oj, vad hon är tjusig i sitt nya täcke och halsband.

Hon klär verkligen i starka klara färger lilla Katrina.



2010-10-05, 18:05:22

aktp

Hur har matte tänkt färgmatcha Katrinas klädsel.Hon är lite mera färgglad i sina acessoarer./aktp



2010-10-05, 18:52:57

Annette

det var jättefint o praktiskt nu när vi går mot mörkare tider. dom kankse kan sy upp till en annan också :)



2010-10-05, 18:55:11



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?