Fröken Sniff...

2010-10-11, 19:11:18 / Kategori: Vardagar med Katrina
Fyra grader i morse. Det börjar bli riktigt kyliga morgonpromenader. Slut på att snabbt komma ut i bara träningsoverall och sandaler. Man får rusta sig lite bättre innan man sticker ut näsan på bron.
På meddelandet från dagis idag stod det att allt varit väl och att det hade bjudits på långpromenad till "staun". Katrina verkar vara nöjd för hon är helt slut. Jag cyklade om djuraffären på hemvägen och inhandlade två pipleksaker, lila b-påsar och en burk plack-off. Katrina har nu pipit runt med den ena pipisen en stund för att sedan överge den för sängen. Hon ligger där nu och snarkar så jag får väl trixa lite för att få upp henne sen när det är dags för sista voffseturen för dagen.
Katrina och jag har idag fått ett uppdrag av NNL. Vi hjälper självklart gärna till. En alldeles underbar liten lurcherflicka är önskad av en familj i Karlskrona. Så nu ska Katrina få följa med på hembesök igen och representera djurskyddsföreningen NNL. Mer än så får ni inte veta nu. Spännande!
Idag har vi inga nya bilder men vi har många från helgens promenader då lilla fröken Sniff var ute och nosade i skogen med den nya fina selen.





Annette

Hörde d i dag att ni skulle till Anna-Karin, kul att dom bestämt sig för att adoptera. Jag sa till A-K att då måste dom bjuda på fika för du har mkt höga krav på sådana familjer :)



2010-10-11, 21:59:15



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?