Bergen...

2010-10-20, 16:28:54 / Kategori: Vardagar med Katrina


Besøker Bergen i Norge. Vacker stad. Ska snart gå en stadstur med guide. Har idag varit och besøkt intressant verksamhet som anknyter till mitt arbete. Vi ær ett stort gæng från Blekinge som gør denna resa tillsammans. Trevligt! Tænker på min lilla skatt hemma men också på Gævlegænget sjælvklart. Tack Emelie, før paketet! Pussa alla från mig! I morgon kommer jag hem igen. Undrar om det ær en liten svansviftare som ta emot mig då eller om jag blir helt nonchalerad. Man vet ju inte. Det ær inte alltid fyrbenta kamrater ær øversvallande sådær direkt nær man har varit borta ett tag. Men det brukar ju alltid ordna sig efter en stund.


aktp

Så det blir ingen voffsetur i kväll ! Du får ägna dig åt att kolla in vilka koppel och halsband som är inne i Bergen ! Kanske du blir inspirerad av deras lusekofter. Nåväl njut av middag med arbetskamrater. Själv så njuter jag av en ni tidning varmt bad och en spinnande katt efter en hård dags arbete./aktp



2010-10-20, 18:36:13



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?