Voffsetur...

2010-10-08, 19:47:52 / Kategori: Vardagar med Katrina

Det har varit en körig vecka...
Nu är det fredag igen! Så brukar det ju låta på fredagar. Som om det är samma fredag som ständigt återkommer. Nu är det en ny fredag igen ska jag börja säga istället. Som på måndagar; Ny orörd vecka! Arbetsveckan har för min del avrundats med ett gympapass. Jag märker som sagt att jag ligger efter. Jag ligger förresten efter med det mesta just nu skulle jag vilja säga. Kommer alltid minst tio minuter försent till allt. Om det alltid har varit så eller om det är ett nytt beteende funderar jag på. Kanske en ny självinsikt som håller på att vakna. Man måste ju göra något åt det då när man har erkänt för sig själv, eller hur?
Allt väl! Har fått mat 16:15, stod det på lappen som låg på köksbordet när jag kom hem. Lilla K har ett fin fint liv ska jag säga. Nu har jag lärt mig ett nytt uttryck för hundpromenad av min norska fb-vän Kristin som är matte till Knud och Peder. Voffsetur! Visst låter det gott?

Kom nu min lilla skatt! Vi ska ut på voffsetur du och jag. Sen ska vi stilla njuta av en ny fredagskväll.

Vi önskar en trevlig ny helg till alla tvåbenta och fyrbenta!


aktp

veckorna är köriga för tvåbenta och fyrbenta.tycker aktp med make och Izza



2010-10-08, 22:34:06



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?