Hopp...

2011-04-10, 10:20:07 / Kategori: Vardagar med Katrina

Ledig lördag tillsammans med Katrina innebär tidig morgonpromenad om vädret känns OK. Det gjorde det denna lördag så vi knallade runt hela stan och njöt vårkänsla innan vi gick hem för att äta frukost. Under förmiddagen grejade jag lite här hemma medan lilla K intog soffläge. Hon har inga bekymmer om tvätt, prylar och bildäck och annat materiellt hon. När matte senare var fri för aktivitet så var hon dock inte nödbädd till att hänga med ut igen. Vi tog en runda till fotbollsplanen och hoppade som vanligt in för ett par häftiga race i full frihet. På planen är det "no limits" kan man lugnt säga. Det är lika roligt varje gång att se henne. Så glad hon är! Trött efter detta "släpp" så var hon rätt nöjd med att få åka med mig till affären. Hon ligger så skönt bak i bilen och ligger och sträcker så gulligt på halsen när jag kommer tillbaka med mina kassar. Matkassar är till för att nosas i tycker lilla K. Man vet ju aldrig...

Hej, hopp...


Galopp...


Glad...


Fri...


Över igen...


Hemåt...







LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?