Karlskrona växer...!

2011-04-01, 19:11:57 / Kategori: Vardagar med Katrina
Karlskrona växer så det knakar när det kommer till fyrbenta känns det som. Vi har just nu en väldig boom på jobbet då flera nyligen har fått eller planerar fyrbenta familjemedlemmar. Som jag berättade i förra inlägget så har jag en kollega som nu adopterar från NNL. Nu ligger hon bokad på NNL:s hemsida lilla Solas!!! http://www.neverneverland.se/  Solas är en ung och alldeles underbart söt liten lurcherflicka som nu ska bo i Karlskrona med sin matte. Det ska bli så väldigt roligt att få följa denna underbara tilldragelse på nära håll. Matte ligger i startgroparna och väntar med spänning på att få hämta hem sin skatt. När Solas snart kommer till Sverige från Irland så har jag en känsla av det kommer att vara ett riktigt "rågbullagäng" som möter upp på Arlanda för att hälsa lilla fröken välkommen hem.
Själv så väntar jag ju också på min lilla tjej. Tänker på Scilla varje dag och tittar på bilden av henne men det är ännu många veckor kvar innan jag får hem den lilla blåstjärnan. Jag får vänta och längta ännu ett tag...

Lilla söta Solas...

Bild tillhör NeverNeverland

Ann-Catrin

Ska bli så spännande att få möta de tu på Arlanda..det är lika fantastiskt varje gång!



2011-04-01, 22:07:16 URL: http://kennelbrilaros.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?