Möten...

2011-04-13, 20:26:41 / Kategori: Vardagar med Katrina
Mormor och Katrina mötte mig på halva vägen hem idag och Katrina blev väldigt, väldigt glad. Hon var glad hela vägen hem sedan och tittade ömsom på mig och ömsom på mormor när vi gick där tillsammans. Våren har kommit av sig och det har varit blåsigt och kyligt hela dagen. Blåst är botten tycker lilla K. Hu...
Vi mötte den där lille fine Salukikillen igen här om dagen. Den där som lilla K skällde på för ett tag sedan för att hon blev så glad. Hon skällde denna gången också av ren glädje över att få träffa en annan med samma språk. Denna gången hälsade de på varandra och det gick väldigt bra. Vi mattar sa att vi kunde träffas någon dag och låta dem leka ihop. Det är lite inhägnader på gång nu som det verkar så det kan ju bli alternativ till att planka framöver...Kul med vinthundskompisar! Jag har sagt det förut! En dag skulle jag gärna vilja ha en Saluki. De verkar vara riktiga charmpaket fulla av bus och egenheter och så söta sen...
Pratade nyss med Scillas blivande jourmatte. Det känns som en finfin lösning för den lilla blåstjärnan. Det blir så bra detta! Den lilla Scillan blommar för fullt nu här omkring. Det börjar närma sig! Och nästa vecka kommer Lilleman Amos och de andra hem till Karlskrona!

Scilla...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?