Söndag i april...

2011-04-17, 20:01:26 / Kategori: Vardagar med Katrina

Helt plötsligt är det vitt i alla backar. Vi har varit ute och nosat på våren idag. Två långrundor har det blivit. Först tillsammans med mormor och sedan nu bara Katrina och jag. Lika förvånad varje år är jag över vårens ankomst! Katrina fick springa lite lös idag på första promenaden. Hon var inte särskilt hågad. Hon sprang ju igår för fullt så hon tyckte väl att det inte var så angeläget idag. Hon älskar sina promenader och nosar verkligen överallt.
Har hämtat min cykel på verksta'n idag. Härligt att kunna cykla till jobbet igen. Min älskade cykel som mitt älsklingsbarn Joel har köpt till mig. (Det är ju OK att säga så när man har ETT barn). 
Ska köpa en tvillinghake till kopplet i veckan. Amos kommer ju hem så jag tänkte prova med att använda den då. Sen får vi ju användning för den när lilla Scilla kommer. Tänker mycket på henne. Än är det ju många veckor kvar men lite småpyssel funderar jag på redan nu. Ska beställa en sele till. Det blir en röd till Scilla också tänker jag. Katrina gillar att gå i sele. Det gör inte Amos. I alla fall inte att klä på sig selen. Han blir stel i hela kroppen när selen ska på. Han gillar inte snäppljud den lilla gubben. Nu behöver jag bara längta några dagar till...

Vi går och nosar på våren...


Vitt i backen...


Det är mycket tankar på Scilla nu...


 




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?