Trångt och mysigt...

2011-04-16, 12:12:36 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina har sovit hos mormor och morfar mellan torsdag och fredag då jag har varit iväg genom jobbet. Nu är ordningen återställd och i natt har det varit trångt i min säng. I alla fall enligt mig som har haft en greyhound som har legat och tryckt i nacken. Så nära, så nära ända fram till halv sex i morse då hon suckade och flyttade sig ner till fotändan. Det var skönt att få ta lite större plats en stúnd efter att ha legat och vippat på kanten hela natten. Undrar hur det blir sen när det blir två tjejer här hemma... Trångt och mysigt ska vi ha det, tycker lilla K!
Lördag morgon innebär långpromenad före frukost. Vi tog en tur till fotbollsplanen och slapp planka in idag då det var öppet. Hon är lycklig när hon springer...!
Nöjd efter promenaden och efterföljande frukost så ligger hon nu utslagen i min säng. Det blir en tur med mormor till affären sen och lite senare ska vi ta en eftermiddagsrunda i vårvädret till Saltö. Vi har det lugnt och skönt!
Om fyra dagar kommer Joel, Emelie, Amos och Bell! Dessutom kommer det ytterligare en dyrbar last från irland i nästa vecka. Då kommer lilla Solas som ska bli Karlskronatjej. Det ska bli så spännande. Jag hoppas på fina bilder från Arlanda och första mötet med matte Helene.

På väg hem mot frukost efter fritt race...







LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?