Tuff söndag...

2011-04-03, 18:20:35 / Kategori: Vardagar med Katrina
Efter en lugn söndagsmorgon så fick Katrina följa med mig på lite ärenden idag. Det vill säga hon fick vänta i bilen medan jag var på posten, handlade plantor, handlade åt mormor samt var på apoteket. Katrina låg fint i bilen medan jag uträttar vad jag skulle.
Det ska bli däckbyte på morfars bil i morgon så och mormor och jag har burit ner sommardäcken i bilen. Medan vi gjorde detta så låg Katrina bakom morfar och höll honom sällskap. En promenad in till stan har det också blivit. Lilla K fick följa med mig på jobbet ett par timmar. Där hittade hon snabbt till soffan som jag har på mitt rum. Där låg hon och snarkade medan jag grejade med mitt.
Så promenad hem igen. Vi träffade en snygg Saluki som Katrina skällde ut. Mest av att hon blev så upplivad tror jag. Det är lite ovanligt beteende från hennes sida. Men snygg var han den store killen.
Här hemma har det sedan planterats lite, lagats mat, klippts klor och nu så tvättar jag. Lilla Katrina har ätit och nu vilar hon ut på schäslongen. Det har varit en tuff söndag...

Soft söndagsmorgon...


Vila bredvid morfar...


Matte har en soffa på jobbet...


Eftermiddagslur...





LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?