Gladast...

2011-04-25, 21:46:55 / Kategori: Vardagar med Katrina
Sommaren kom direkt denna påskhelg. Björken har slagit ut och värmen som har kommit är alldeles ljuvlig. Katrina och jag gick på en underbar morgonpromenad idag denna lediga måndag. Korta byxor och sandaler hade jag på mig... Man tror inte att det är sant.
Dagen har bjudit på en första båttur. Härligt! Katrina fick vara kvar hemma. Hon uppskattar inte när det gungar under tassarna.
Amos är en så fantastisk klok kille. På bilden ligger min lille prins och vilar och har tankar om livet och om att välja glädje; "Varför ska man vara ledsen när man kan vara GLAD" är Amos livsparoll. Amos är nästan alltid, inte bara glad eller gladare utan ,GLADAST! Det är en välsignelse att vi har Amos! Han påminner oss om de allra viktigaste tingen i livet.

Morgonpromenad...


Amos, min lille kloka prins...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?