God sömn...

2011-08-04, 21:57:21 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Det är ingen tvekan om att i alla fall jag sover godast när jag har någon av tjejerna bredvid mig i sängen på natten. Tjejerna verkar ha god sömn var de än slår sig ner. De  väljer och jag är tacksam om de väljer att sova nära matte. Härom natten låg de bägge två på tvären i min säng. Toppen! Dubbelt så tryggt och skönt. I natt har bara Katrina legat hos mig. Scilla har campat på soffan och kom in på morgonen och gosade innan vi steg upp. Det är mysigt det också.
Hittade en liten figur, som morfar alltid sa, på Scilla. Precis under ena frambenet. I "armhålan" om man så säger. Den ville jag inte ha där. Scilla ville dock det. Hon ville i alla fall inte att jag skulle ta bort den. Det blev ett himmelens liv så fort jag petade på den den där lilla otäckingen. Hur som helst så bestämde jag mig för att ta bort den med fästingplocken och gjorde så under stor protest. Hon skriker verkligen i himmelens sky. Sen när det är klart är allt så bra så. Gode värld...!
Dagen har bjudit på långpromenad med mormor och kvällspromenad här nu precis. Mormor följde med även på den. Nu har de slocknat i soffan båda två flickorna. En i varje soffhörn. De verkar helt slut så nu har de nog ankrat där i soffan för natten. Det blir ensamt i min hörna i natt...

Bredvid matte... 


Morgonmys...


Kvällspromenad...


Nu är det kvällen...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?