Godnatt!

2011-08-31, 21:45:54 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
För en stund sedan stod jag inne vid soffan och frågade om det var någon som ville följa med mig ut på en sista snabb kvällsrunda. Det var det inte... Nu har vi trots detta motstånd varit ute, mycket snabbt, och uträttat det nödvändiga. Nu har de gått och lagt sig igen båda två damerna.
De har varit med mig och hämtat foder i kväll och samtidigt passade vi på att ta en vända till hagen. Det var ingen fart på dem alls. Ett varv sen var det bra. Scilla tröttnade först och gick mot grinden. Mormor berättade senare, när jag pratade med henne i telefon, att de har varit ute och promenerat i två timmar. Tror jag det, att de är trötta! Mormor berättade att de träffat på en råddjursmamma med två ungar. Scilla spetsade öronen långt innan de dök upp och helt plötsligt stod de där alldeles i närheten. Det var en upplevelse naturligtvis.
Det har hänt vid ett par tillfällen att Scilla inte har orkat komma till matskålen. I kväll var ett sånt tillfälle. Hon låg på kökssoffan och tittade långt efter sin skål. Katrina stod redan vid sin och åt. Scilla tyckte att det var väldigt bekvämt att äta i liggande ställning då jag var vänlig och serverade henne där hon låg. Båda tjejerna är verkligen helt slut denna dag. Nu är det snart natten och vi säger Godnatt till alla!

Litet tjolahopp idag...


Min lilla svarta...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?