Gos...!

2011-08-18, 22:42:50 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Efter en hel dag på en stol i ett mötesrum är det skönt att cykla hem i sensommarsolen. Glada tjejer välkomnade mig hem vilket alltid är så härligt. Min öppningskommentar är alltid "Är mattes tjejer hemma?" De kommer rusande som två skott och trängs i hallen. De är så otroligt gulliga de där två. Scilla borrar in sig och kan inte få nog av gos och glädjeylaren Lilla K villl ha ett snabbt kel för att sen hämta rosa strumppipisen och kuta runt med den i ett himla fläng. De har verkligen olika uttryck fastän de också är så lika.
Det har varit en fin kväll så en tur till hagen passade bra. Jag ville ha luft! Det är en speciell stillhet däruppe vid hagen. Tiden står still på något sätt. Katrina är så säker nu på in- och uthopp i bilen så jag blir alldeles rörd i hjärtat. Hon som har varit så osäker på detta. Idag var hon först lilla gumman! De flängde runt i hagen tillsammans så det stod härliga till idag. Jag är så glad över att vi nu har denna möjlighet till fritt spring. Mellan varven kommer båda och vill kela och gosa en stund. De söker så självklart den kontakten var och en med mig. Sen springer vi igen. Fast det är klart, somliga skuttar och hoppar en hel del också. Fast det går ju lika bra det.
Nu har både Lilla K och Lilla skutt gått och lagt sig för natten. Godnatt och sov så gott säger jag även till Dig som läser bloggen!

Gos 1...!


Gos 2...!

Ann-catrin

Vilket mysigt gos..



2011-08-20, 15:19:07 URL: http://kennelbrilaros.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?