Nytt pynt...!

2011-08-12, 21:37:14 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Scilla och Katrina har fått nytt pynt! Beställde nya halsband för några veckor sedan på www.minxdesign.se 
Idag har halsbanden kommit. Superläckra och välsydda halsband. Funktionellt pynt skulle man kunna säga. Det roliga är att man själv får botanisera bland färger, band, tyger och teckensnitt och komponera halsbandet själv. Det är en tjej som heter Anna som levererar och syr dessa roliga halsband. En mycket smart och trevlig affärsidé måste jag säga. Jag valde att inte ha namn på halsbanden nu. Tycker att dessa med två tyger blev hur roliga som helst. Jag blir glad av att se dem. Vi tog en premiärtur med de nya halsbanden när jag kom hem från jobbet. De passar precis. Det gäller att mäta ganska tight då greyhounds är smala över huvudet. Jag har varit med om att denna typ av halvstryphalsband lätt glider av. Det är inte kul när man står där med koppel och halsband men ingen hund. Dessa sitter bra så jag är optimistisk och tänker att de kommer att sitta på ordentligt. De ska få halsband med namn på också och nya fleecetäcken. Det känns lite höstigt i luften så det gäller att ligga i framkant med planeringen av höstkollektionen...!

Läckra...!


Fina tjejer i nya halsband...!


Lilla K visar sitt nya fina halsband i rött och rosa...


Scilla i lila och lime...!



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?