Spring i benen...

2011-08-23, 21:01:31 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Frysen är full av mat igen. Sista korven tog slut idag så det behövdes verkligen påfyllning på lagret. Nu ska jag hämta nästa vecka igen. Jag vill hellre ligga på plus i frysen...
När jag kom hem så kände jag att det fanns energi i luften så vi tog en biltur till vår kära hage. Tjoho, vad det har sprungits i hagen denna kväll! Jag har hittills inte varit med om att de har kutat så! Roliga är de och roligt har de. Lite svalare väderlek påverkar ju självklart men även att deras relation till varandra nu går från klarhet till klarhet  tror jag gör att de släpper loss mer och mer. De började lite lugnt att kuta runt och sen fick de flera ryck och for runt som tokiga. De sprang verkligen tllsammans och det är så förtjusande underbart att se. Bilder? Nja, det gick väl inte så bra. Tänk om jag hade haft en snabb kamera eller filmat dessa ryck och frispel. Scilla gick upp i spinn i spiral flera gånger och Katrina visslade förbi i turbofart. Hon behöver stora ytor. Flaggorna var verkligen i topp. De var lätt utslagna på slutet när det efter att ha pustat ut lunkade till mig mot grinden. Nu har de ätit kvällsmat och ligger just nu som två riktigt slagna hjältinnor utsprallade i varsin hörna. Jag vet två som kommer att sova gott i natt. I morgon blir det nog en soft dag...

Här kommer Scilla och Katrina in i bild...!!!


Anonym

Du får nog snabba på med tuberna! Riktigt fyndigt? N

Vilken klädsel skall matte ha i höst?/aktp



2011-08-23, 21:31:58



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?