Visst är de söta...?

2011-08-28, 20:26:16 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Efter en slapp förmiddag med lite kloklippning och annat pyssel så tog vi en långpromenad, i blåsten, tjejerna och jag. Vi stannade för en stunds språng i Amiralitetsparken. Det var ingen annan där så det var bara att blåsa på därinne. Hej vad det går! Katrina fick riktigt "sätta klackarna i" för att inte krocka med staketet. Vi lekte lite kurragömme därinne. Det finns ju några träd att stå bakom. Det var kul!
När vi kom hem väntade en stor påse kantareller utanför dörren. Mums tycker jag som har ätit kantarellomelett till kvällsmat. Scilla och Katrina fick varsitt ben. Katrina gör vad hon kan för att inledningsvis få tag på båda benen. Hon lyckas på något underligt sätt oftast med detta men lämnar efter en stund över ett lite uppmjukat ben till Scilla. De kanske har en tyst överenskommelse om detta!?
Lakritsen från igår? Det bubblade väldigt mycket och högt i en vit mage på förmiddagen. Den svarta magen sa ingenting. Inga allvarliga komplikationen alltså. Jag vet! jag är en onödigt orolig matte...
Fick några bilder precis från lördagens promenad. Då var det kaniner i sikte! Visst är det söta?
Nu dåsas det på ett par ställen här. Själv springer jag upp och ner i tvättstugan. Helgen är slut och en ny orörd vecka börjar i morgon.

Tjejer på lördagspromenad...


Söta öron på söta tjejer...!


Kantareller...

Ann-Catrin

Vilket vackert par de är de tu!

Och så kantareller, letade i dag,hittade inte ne enda.



2011-08-28, 22:25:11 URL: http://kennelbrilaros.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?