Gott Nytt År 2012...!

2011-12-31, 16:47:32 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Katrina är räddare i år än i fjol för allt som smäller. Förra året hade hon ju Amos att ta hand om och han är ju jätterädd. Scilla verkar ganska oberörd hittills och det har smällt häromkring regelbundet sedan igår. Igår kväll var det fruktansvärt tyckte Lilla K. Vi får se hur det blir runt tolvslaget. Vi får väl gömma oss i badrummet.
Vi summerar nu året 2011. Det har varit ett bra år trots ett tungt och sorgligt avsked av morfar. Jag saknar pappa väldigt mycket precis varje dag. Vi var ute tidigt i morse och tände ljus på kyrkogården. Tjejerna var med mig. De är vana nu vid att gå dit och står så snällt bredvid mig när jag tänder lyktan.
2011 är ju också året då Scilla anslöt till familjen. Mitt lilla vita, keliga sprall! Det har varit en ny upplevelse för mig att ha två fyrbenta i familjen. Detta har bara varit positivt för alla. Det är härligt att se hur tjejerna blir mer och mer glada för varandra. De är tighta de här två. De känner trygghet i varandra och leker tillsammans. Särskilt roligt har de när de är lössläppta tillsammans och det har blivit mycket lösspring detta året på alla våra platser. Vi har nu fyra ställen att vara på för härliga rusningar. Jag är så glad och tacksam över det. Idag har vi varit i Vämöparkens fårhage. Det får bli årets sista hopp och lek. Nu ser vi fram emot alla roliga och lössläppta stunder som vi ska ha 2012!
Nu önskar jag alla ett Gott Nytt År 2012!
Jag tycker att vi bestämmer att det ska bli ett gott, spännande och roligt år på många sätt!  

Sista spring i hagen för 2011...


Anonym

En sådan matchande matte med 2 vackra hundar.Gott nytt spånnande 2012/aktp



2011-12-31, 19:05:51



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?