En trevlig dag...

2011-02-12, 20:28:48 / Kategori: Vardagar med Katrina
Sovmorgon, lång frukost och sedan en trevlig promenad med Theo, Judith och deras matte och husse. Borta var gårdagens gråmulna och snöiga väder. Idag har det varit kallt och strålande solsken. Katrina gillar att vara i en liten flock. Det märks för hon går gärna nära tillsammans med Theo och Judith. Theo och Katrina ju gamla bekanta men Judith har vi inte träffat mer än som hastigast tidigare. Den lilla irländska skönheten, Judith, kom ju hit i höstas. Nu hoppas vi på lite vårpromenader tillsammans framöver.
Mormor och jag var och handlade tillsammans på eftermiddagen. Morfar ville ha Katrina hos sig medan vi var och handlade. Det fick han naturligtvis. Nya tuggben hade jag med mig hem. Katrina fick välja vilket hon ville ha och tog ett med en liten torkad kycklingskiva i. En pigg tjej har vi haft här idag. Hon gillar när vi är hemma tillsammans. Nu sover hon i min säng efter att ha tuggat i sig sitt ben. Vi tvåbenta har ätit semlor och nu ska vi titta på melodifestivalen.

Pigg tjej...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?