Följa med...!

2011-02-25, 20:04:42 / Kategori: Vardagar med Katrina
Denna veckan har Katrina visat tydligt att hon inte vill vara hemma själv. Hon kommer som ett skott när jag tar på mig stövlarna. Hon har fått gå till dagis direkt på morgonen hela veckan. Vi tvättar i kväll och lilla K får följa med i tvättstugan också. Hon står beredd i hallen så fort hon märker att jag är på väg. I tvättkassen hittade hon mina "torktumlarbollar". De var ju väldigt kul förstås. Nu har hon parkerat sig i den obäddade sängen med sitt ben. Själv är jag tröttare än på länge och väntar på sista tvättstugerundan innan TV:n kallar med fredagsunderhållning. Det är vad jag orkar med i kväll...
En av mina trogna bloggläsare har blivit dubbelmormor i natt till en liten flicka och en liten pojke. Så fantastiskt roligt! Så till Dig AKTP; Hoppas att alla mår bra och STORT GRATTIS!!!

Kul i tvättstugan...

aktp

Alla mår bra både pågen och tösen och vi får se om vi åker till Lund.Just nu är vi väldigt glada och stolta över att det gått bra.Nu väntar vi bara på klartecken för att besöka dem. Tack för din omtanke och ha en skön helg. det skall vi ochså vi sitter och tittar på bilderna på de små underverken./aktp



2011-02-25, 20:27:20



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?