Hemma hos Katrina...

2011-02-11, 16:33:05 / Kategori: Vardagar med Katrina
Hej igen! Har varit i Stockholm genom jobbet i ett par dagar. Kom hem sent i går kväll efter flera extra timmar på Arlanda. Peder och Knuds matte trodde att jag hade varit och hämtat en voffs till. Men riktigt så fort går det inte. Men processen är igång! En viktig del är att "ansöka" om en dagisplats till. Den ansökan har inte riktigt besvarats ännu känner jag. Alla berörda ska vara i fas så gott det går. Men det ordnar sig nog tänker jag. Katrina, som har varit på dagis i två dagar, blev lycklig av att se sin matte igen och somnade tätt intill mig. I eftermiddag har vi varit lediga tillsammans lilla hon och jag. Det är skönt att vara hemma hos Katrina igen. Nu ligger hon i lilla huset bredvid matbordet. Hon gör ju det när jag också sitter här. Det är oväder ute. Det snöade i Stockholm igår och här hemma regnade det. Nu har temperaturen sjunkit och nu snöar det även hos oss. Gråmulet och trist är det. Katrina skyndade sig in när vi kom hem här innan. Hon är först in framför allt när vädret inte passar. En ny strumppipis har gjort entré. Den har hon busat runt med här innan. Snart är det dags för Katrinas eftermiddagsmål och jag ska baka en kaka. Allt är lugnt och skönt och nu ska vi ha helg!

Först in...


Ann-Catrin

Härligt det låter när lugnet lägrar sig..



2011-02-11, 17:19:41 URL: http://kennelbrilaros.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?