Kallt...

2011-02-16, 20:13:59 / Kategori: Vardagar med Katrina
Det är rått och kallt både inne och ute. Fy katten så trist det är! Mormor och Katrina gick och mötte mig när jag gick hem från jobbet. Jag sa till mormor att jag skulle springa in och handla lite i affären i närheten men hon trodde inte att jag hade hunnit så långt så hon passerade affären och fortsatte för att, som hon trodde, möta mig. Katrina, den kloka lilla tjejen, gick och tittade bakåt och var motsträvig. Hon kände att matte var i närheten hon. Så mormor vände mot affären och där kom ju jag ut precis. Lilla K har koll på läget vill jag lova!
Nu ligger vi under filten och värmer oss. Hoppas att Katrina vill sova i min säng i natt. Det är så kallt så jag behöver lite sällskap för att hålla värmen.

Skönt med sällskap...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?