Möte på halva vägen...

2011-02-22, 19:58:27 / Kategori: Vardagar med Katrina
Mormor och Katrina gick och mötte mig när jag gick hem från jobbet idag. Det känns trevligt att bli mött på halva vägen. Att det är kallt är ju ingen nyhet. I natt kom det dessutom nysnö så nu är det vitt igen. Riktig julstämning. Vem vill ha det nu i slutet på februari? Hon är så söt, Katrina, när hon ser mig på avstånd. Hon ser på långt håll att det är jag och hoppar upp på mig och hälsar när vi ses. Ett litet värmande ljus i vinterkylan är hon allt.
Fick en bild från Joel idag på Amos i strut. Joel säger att de får in alla kanaler på TV:n perfekt nu. Amos är deras levande lille parabol. Han fångar leksaker i struten också. När han står över matskålen blir det som en liten ostkupa över skålen. Aptiten sviktar aldrig där... På fredag slipper han ha struten. Det blir skönt för honom lilla gubben.

Mormor och lilla K...


Lilleman Amos med strut...

Annette

Ja Magareta, snö i slutet på februari har vi fått nästan varje år så vi får nog stå ut en tid till, själv går jag hellre på vit mark vi denna tid än brun och skitig :)



2011-02-22, 22:58:27



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?