Ny vecka...

2011-02-21, 19:40:05 / Kategori: Vardagar med Katrina
Ny vecka har börjat. Måndagen är avklarad. Bara sju minus idag. Alla fryser och många är sjuka. Jag har nu tänt upp ljus och kokt te. Just nu grubblar jag över hur vi ska ta oss ut på kvällspromenad. Det flyttar in folk i huset och både trappan och hissen är ockuperade. Mitt tålamod är nu snart slut. Detta verkar vara en evighetsflytt. Begriper inte hur de ska få plats med alla prylar som det släpar in. Egentligen är jag bara intresserad av att komma ut i hissen. Katrina går inte i denna trappen. Det är en utomhustrappa som hon inte är så förtjust i. Mormor och morfar var och lämnade innan i eftermiddags. De kom inte heller in för de höll på här med inflytt då med. Hmmm...
Katrina har varit lite låg idag säger mormor. Vad det nu beror på. Hon har promenerat och ätit som vanligt men något har det varit som inte riktigt har varit som det brukar. Fyrbenta är väl som tvåbenta. Känslan alla dagar kan inte vara lika...

Lite låg idag...

Ann-Catrin

Kan nog vara så att man är lite låg ibland...här är vi så trötta nu på den här marängtillvaron..



2011-02-21, 21:49:57 URL: http://kennelbrilaros.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?