På mattes jobb...

2011-02-06, 18:26:05 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina ligger i kojan och sover. Hon har promenerat fram och tillbaka med mig till jobbet idag. Jag hade lite jag behövde göra. Hon trippade runt i korridorerna och kollade läget. Medan jag pratade i telefonen så hade hon nosat upp ett kycklingben i en sophink. Hon kom och visade sitt byte som väl var. Kycklingben är ju inte så bra så det fick hon inte behålla. Hon fick ett annat ofarligt ben istället som jag hade med mig. Hon hade sin leksak med sig och hon sprang och lekte med den en stund. Sen vilade hon på en filt medan jag satt och jobbade. Hon är verkligen hur duktig som helst.
Själv grubblar jag på att utöka familjen. Planen är en fyrbent familjemedlem till när allt faller på plats och känns rätt. Beslutet att det ska bli en till är fattat. Nu ska rätt kille dyka upp och allt ska lösas praktiskt och logistiskt. Helst vill jag ju vara ledig ordentligt som jag var när Katrina kom. Sommaren är ju det allra bästa. Skulle nu den rätte dyka upp innan dess så får det bli en annan planering. To be continued...

På mattes jobb...


Emelie

söt.

Funkar det bra med jobbet att utöka med en till fyrbent?



Kram



2011-02-07, 11:17:01 URL: http://thehealthyway.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?