Glad och lycklig...!

2011-01-31, 19:29:32 / Kategori: Vardagar med Katrina
Det är häftigt när hon visar att hon är lycklig lilla Katrina. Idag blev det glädjefnatt när jag hämtade på dagis. Mormor hade precis sagt till Katrina att de skulle gå hem till matte när jag ringde på dörren. Oj, vad glad hon blev! Hon hoppade upp på mig, rusade runt och spexade. Inte utan att jag kände mig välkommen hem här i kväll. Dessutom är det en så underbar känsla när hon visar att hon är glad och lycklig på det här sättet. Tänker på den där lilla som kom i juli och den hon visar att hon är nu. Lilla, lilla hjärtat!
Glädjeruset fortsatte när vi kom hem här. Hon kasade runt här i rena yran så att mattorna låg som dragspel på golven. Men vad gör det...?!

Mattan ligger som ett dragspel...






LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?